środa, 20 sierpnia 2008

Koniec


Tytuł tego wpisu mówi sam za siebie, więc nie przedłużając przejdę od razu do konkretów.

Jak za pewne wiecie na CM Rev został uruchomiony nowy projekt, który daje możliwość użytkownikom prowadzenie swojego własnego bloga i dzielenia się swoimi przemyśleniami. Długo nad tym myślałem, ale wreszcie podjąłem decyzję, iż przeniosę swoją działalność właśnie na CM Rev. Dlaczego? Już wyjaśniam.

Otóż wiadomym jest, że na stronie tej udziela się naprawdę ogromna ilość użytkowników, doszedłem więc do wniosku, że będzie bardziej opłacalne pisać tam. Tutaj mam swoją ukochaną grupkę czytelników, którzy czytają, komentują wpisy. Tam nie dość, że moja grupka czytelników może pozostać to w dodatku dojdą nowi userzy, którzy będą mogli obcować z moją twórczą działalnością.

Mam nadzieję, że rozumiecie moją decyzję i zostaniecie ze mną w tym nowym miejscu. Chciałbym podziękować Wam za udzielanie się tutaj i zapraszam na CM Rev, bo przypominam - Mój blog nie przestaje istnieć, przenosi się tylko w inne miejsce, które da nowe możliwości.

Brak komentarzy:


statystyki