środa, 30 lipca 2008

Ludzie ulicy - Wywiad


Wieczorem dnia 28 czerwca 2008 roku ja z Puckiem i naszym wspólnym kolegą siedzieliśmy na ławce, jak to w takich sytuacjach bywa rozmawia się na przeróżne tematy, lecz nasza rozmowa okazała się dla mnie twórcza, otóż w pewnej chwili, gdy byliśmy pochłonięci rozmową o polskiej scenie FMa w naszych głowach zrodził się pomysł przeprowadzenia wywiadu z osobą, która z Football Managerem nie ma nic wspólnego, wybór padł na kolegę siedzącego obok nas, najwyraźniej powoli zasypiał, ale na pytanie o wywiad udzielił szybkiej i konkretnej odpowiedzi: TAK

Na początek może przedstawię owego kolegę: Ma na imię Daniel ( przezwisko – Czajnik), ma 19 lat, jego zainteresowania to: Przebywanie na portalu nasza-klasa.pl, wyrywanie dziewczyn na fotce.pl, denerwowanie ludzi na gg i zakupy na allegro. Od siebie dodam, iż ma specyficzne spojrzenie na świat, a jego poglądy są nie raz dziwne. Znamy się prawie 10 lat i muszę Wam powiedzieć, że twór ten z grami komputerowymi nie ma niczego wspólnego, a jego opinia na temat Football Managera i wszystkiego z nim związane jest dość ostra tak więc OSTRZEGAM w wywiadzie znajduje się wiele wulgaryzmów na temat samej gry i ogółu. Oczywiście przestrzegam przed denerwowaniem się, bądź późniejszym obrażaniem delikwenta, jest on trochę inny niż my, a słowa jakich używa do określania swoich odczuć są często "kontrowersyjne". W roli ścisłości ten krótki wywiad ma na celu ukazanie opinii człowieka, który z samą grą nie ma nic wspólnego o wszystkim, co nas FMmaniaków otacza. Żeby już dłużej nie przeciągać zapraszam na wywiad!

Witaj! Wiem, że grami komputerowymi za bardzo się nie interesujesz i dlatego na wstępie pytanie, czy wiesz w ogóle co to jest Football Manager?

Jakieś, chujowe kolorowe kulki, które się przestawia na planszy, podobne jest to do gry w Windows 98.

Fakt, iż stoisz jakby z boku daje Ci możliwość obiektywnej oceny, zatem chciałbym poznać Twoje zdanie na temat samych graczy tzn. jak oceniasz ludzi, którzy gapią się w ekran po którym latają jak to określiłeś "chujowe" kulki.

Po prostu "idioci" jak można siedzieć godzinami przed ekranem i przesuwać te różno kolorowe kulki przecież od tego może się w głowie popierdolić. Współczuje wszystkim, których ta gra wciągnęła. Jak dla mnie to jest, że się tak wyrażę dremejt grenejt.

Często zdarzało się tak, że przy Twojej obecności rozmawiałem wraz z Puckiem o polskiej scenie FMa, tak więc wiesz mniej więcej, co to takiego jest i tu moje pytanie co o niej sądzisz? Czy dla takiej gry warto poświęcać swój czas?

Po prostu dla mnie to chujnia z grzybnią, ludzie, którzy codziennie w to grają i piszą o niej w Internecie tracą czas. Ile można zrobić pożytecznych rzeczy w tym czasie? Wymieniam parę z nich np. zakupy w serwisie internetowym Allegro, sprawdzanie konta na zaludnionym portalu nasza-klasa gdzie można zobaczyć i znaleźć swoje stare znajomości lub w serwisie fotka.pl gdzie można wyrwać fajne okazałe laski, za pewne znalazłoby się wiele innych pożyteczniejszych zajęć. Podsumowując: FM to gra dla lamusów.

Jak wiesz (bądź nie) w FMie dostępne są zaledwie 2 grywalne ligi polskie, fani próbując tą sytuację zmienić wysłali nawet stosowny list do Sports Interactive w którym przekonywali by w grze znalazła się 3 grywalna liga. A jakie jest Twoje zdanie? Czy w grze powinna znaleźć się wspomniana 3 liga?

Szczerze powiedziawszy mnie to chuj interesuje, ponieważ nie grywam w tą grę, ale niech dla tych krasnali, co w to grają ta liga powstanie.

Odsuńmy się na chwilę od gry. Za pewne słyszałeś, co nieco o obecnej sytuacji w polskim futbolu. Dlatego, że się tym nie interesujesz i patrzysz na to wszystko z boku chciałbym poznać Twoje zdanie w tej kwestii.

Chuj no po prostu Radek i Świerczewski dojebali czy obrazili tego policjanta, ale po co ich od razu wypierdalać z klubów? Powinni dostać jakieś pouczenie lub karę pieniężną, ponieważ oby dwaj maja pieniędzy jak gnoju. a w sumie to grają jak grają, wyglądają jak wyglądają więc co tu dużo mówić WSTYD i CHAŃBA..

A nie myślisz, że dla klubu to wstyd mieć takiego zawodnika w składzie?

Chuj mnie to obchodzi co klub myśli, ja wyrażam swoje zdanie.

Ok rozumiem. Wracając do polskiej sceny FMa, czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek wejść na którąś ze stron o Football Managerze?

Nie, po prostu nie odwiedzam takich chujowych i żalowych stron i nie gram w tą grę!!

Widzę, iż Twoje zdanie o samej grze nie jest za dobre, ale powiedz szczerze, dlaczego\ za co tak bardzo nie lubisz FMa?

Za te chujowe przesuwanie kulek, daremna gra.

Widać, że nic ani nikt do samej gry Cię nie przekona. Na koniec chciałbym byś dodał coś od siebie, może być to jakiś apel do fanów gry, pozdrowienia dla kogoś, bądź po prostu jakaś puenta.

Zejdźcie na ziemie w końcu i zacznijcie grać w coś normalnego. Pozdrawiam Pucka jednego z przedstawicieli redakcji jakieś tam strony.

Jak sami widzieliście Daniel nie przebiera w słowach i mówi, co myśli. Wywiad miał być i jest przedstawiony z pewną nutą ironii i dobrego humoru, tak więc do końca słów tych poważnie brać nie można, ale pokazuje on, iż dla ludzi nie dotkniętych FMową paranoją jesteśmy krótko mówiąc walnięci.

24 komentarze:

Pucek pisze...

Jeden wielki rotfl. Dla niedowiarków Czajnik naprawdę istnieje...a mówiłem nie jedzcie tych psychotropów co ja :D. No to nie posłuchali...

O polskiej piłce zdecydowanie najlepsze. A i dziękuje za pozdrowienia...

Na naszej ławce można się dowiedzieć wielu rzeczy, dlatego zapraszamy zainteresowanych do odwiedzania naszego publicznego forum. Wpadajcie!

rondel pisze...

Ludzie z Oświęcimia mają specyficzne spojrzenie na świat :D

Ja widzicie nasza ławka jest jak kibelek wiele się tam myśli, a czasem kogoś olśni :D

Psychotropy pierwsza klasa, polecam! :D

Ylv pisze...

Powiem tylko jedno: ten wywiad to jedna wielka chujnia z grzybnią ;]

Pucek pisze...

Ja ciągle pieje ze śmiechu...

Czasami trzeba się odsztywnić ;-)
Widze, że dzisiaj będe miał dzień wolny skoro FMP nie działa :(

rondel pisze...

Trzeba czasami nad wypowiedzieć się ludziom, którzy inaczej sądzą o tym wszystkim.

A przy okazji trochę się pośmiać :D

Anonimowy pisze...

Porażasz mnie. Wiem już, że twój blog jest pojebany, bo nie ma na nim nic fajnego, to wiem. Ale ten, że tak powiem z braku lepszego słowa, wywiad to totalne dno. Faktycznie - zajebisty kolo, który zna znaczenie słowa chujowe etc.

rondel pisze...

Nie dość, że anonimowy to jeszcze krzyczy. Może byś się tak przedstawił?

A poza tym, nie masz żadnego poczucia humoru?

Anonimowy pisze...

Ja mam poczucie humoru, być może nawet większe, niż Ci się wydaje. Jednak publikowanie takiej rozmowy jest żenującym pomysłem. Wywiad jest monotonny, nudny i na pewno nie epatuje dobrym humorem. Pomysł naprawdę trafiony i ciekawy, jednak wykonanie fatalne.

Marcin

rondel pisze...

Każdemu się podoba co innego, przykro mi, że Tobie akurat się to nie podoba

Karpin pisze...

Mnie się tam podoba taka odskocznia. Fajnie jest wiedzieć co sądzą o nas inni. To samo można mówić o innych grach? Nie wszystkich fascynuje piłka nożna i 2D i nie wszystkim, że tak powiem rozpierdalanie łbów pałkami.

@anonimowy Marcin
A może jakiś nick, którym się rewidujesz?

Karpin pisze...

Zauważ, że Czajnik wypowiadając się tak, a nie inaczej o FM-Maniakach mówi także o Rondlu i Pucku, a jakoś oni tego nie biorą do siebie i nie zamkną się w sobie przez to. Zresztą, skoro Rondel zna go od 10 lat i wie co Czajnik myśli o FM-ie to czemu się kolegują?

rondel pisze...

My z Puckiem musimy codziennie wysłuchiwać, że tracimy czas na te głupie kulki, ale się to tego nie zrażamy. Każdy ma swoje zdanie i trzeba je uszanować bez względu na to jakie ono jest.

Muszę Wam powiedzieć, że gdyby nie było Czajnika życie byłoby mniej kolorowe :D

Anonimowy pisze...

Ależ ja w żadnym wypadku nie mam nic do tego, w jaki sposób mówi o osobach grających w Football Managera. Nie podoba mi się jedynie to, że wywiad był robiony na siłę, a osoba, która go udzielała nie miała nic do powiedzenia. Jak już mówiłem sam pomysł wydaje się bardzo trafny, ale należałoby to zrobić z osobą nieco bardziej elokwentną, której wypowiedzi nie byłyby pełne "kurw", "chujów", "jebańców" itd.

Nie udzielam się na żadnej stronie ani forum, więc podawanie nicka jest zbędne. Jeżeli gdzieś się udzielam to podpisuję się po prostu imieniem.

rondel pisze...

Ostrzegałem, iż człowiek z którym robiłem wywiad używa wielu wulgaryzmów.

Mogłem go zrobić z inną osobą, ale stwierdziłem, że nie znajdę żadnego innego człowieka, który miałby tak złe zdanie o grze i dlatego chciałem pokazać jego opinię o tym wszystkim.

Anonimowy pisze...

Wg. mnie to był bardzo ciekawy pomysł! Gratuluje autorowi ;]

Menedzer5 pisze...

Ogółem pomysł naprawdę spoko, ale...

Irytuje mnie w tym to, że Czajnik tych którzy robią co innego niż on nazywa "Idiotami". Do tego niemądrym jest mówienie, że ktoś inny traci czas robiąc co innego niż my. Zupełny brak tolerancji i wyrozumiałości.

Mnie Czajnik tylko zdegustował ;)

rondel pisze...

Oj chyba nie czytałeś uważnie wszystkiego. Napisałem, że on ma dość specyficzne zdanie o wszystkim i używa czasem "kontrowersyjnych" słów, by swoje emocje opisać.

Menedzer5 pisze...

Przeczytałem wszystko od L do i ;P

Nie szkodzi, że tak ma. I w emocjach powinno się uważać ;)

Menedzer5 pisze...

Nie no spoko rozumiem o co chodzi przecież ;)
Po prostu nie lubię jak ktoś nie uważa zbytnio na słowa ;P

rondel pisze...

Jak byś go poznał to byś zrozumiał, że inaczej po prostu nie umie :D

Karpin pisze...

Trzeba było walnąć jakiś obrazek +18, albo jeśli nie masz 18 lat to nie wchodź, etc. to by nikt nie mógł na słowa się wkurzać :D
Ale skoro jest ostrzeżenie, to o co cho? Wchodzisz na własne ryzyko (to kierowane bardziej do Marcina, aniżeli M5).

Różni ludzie, różnie mówią, każdy ma inny styl bycia, on wyraża emocje wulgaryzując, inny mówiąc cicho, a inny jeszcze inaczej. I tak to się kręci.

Anonimowy pisze...

Każdy ma swojego Czajnika ...

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie ten człowiek tylko i wyłącznie chce się wyróżniać i powiem szczerze, że to mu się udało. Te jego kurwy, chuje pokazują tylko wyłącznie poziom jego inteligencji. Za stwierdzenie iż jestem według niego ,,idiotą" chłopak nie pamiętał by chyba jak się nazywa. Może to,iż 10h siedzi na NK kolejne 10 na fotka.pl a pozostałe 4 na allegro robi z niego idiotę, bo ten człowiek nie ma żadnego innego hobby prócz odwiedzania trzech wymienionych stron.

Pozdro dla normalnych.

Po grób oddani za swój klub
Nigdy nie pokonani
Za Kolejarza Pójdą w bój
Wierni poznańscy fani
Przyjaciół zawsze będzie trzech
Arka Cracovia Lech

rondel pisze...

Pisałem przecież, że ten człowiek jest trochę inny od nas i używa takich słów jakich używa.

A ten tekst:
"Za stwierdzenie iż jestem według niego ,,idiotą" chłopak nie pamiętał by chyba jak się nazywa."
Pokazuje, że za bardzo się tym przejmujesz, wyluzuj chłopie.


statystyki